Art-i-csóka szaktábor

2018. október 20-22 között az Art-i-csókák a Balaton-felvidéki Erdei Iskolában töltődhettek fel. A 3 nap során a 20 fős csapatnak lehetősége volt alkotni, rajzolni, kirándulni és múzeumokat látogatni.

Cikk folytatása

Városlődi kirándulás

2018 október 12-én az iskola két német nemzetiségi osztálya (2.c és 4.c) Városlődre kirándult. Megtekintettük a Német Nemzetiségi Tájházat, s mintha egy kihelyezett népismeret órán lettünk volna, sok-sok érdekes információval bővíthettük tudásunkat. A gyönyörű időben traktor húzta szekérrel utaztunk a Horgásztóhoz, majd túránk utolsó állomásaként a Kálvária dombját is megmásztuk. Fáradtan, de rengeteg élménnyel vonatoztunk haza Veszprémbe.

Határtalanul újratöltve

Három héttel az évfolyamtársak után a 7.A és 7.B osztály is látogatást tett Erdélyben. A kirándulás szeptember 24-én hajnalban indult a stadion parkolóból. A tanulók már rettentő izgatottak voltak, alig várták, hogy átérjünk a határon. Első állomásunk Arad volt, ahol megismertük honismereti vezetőnket, Bálinth Zoltánt. Felkerestük a Szabadság-szobrot, és megkoszorúztuk a 13 aradi vértanú sírja feletti emlékművet. Az idő elég szomorkás volt, folyamatosan esett, így a Vajdahunyad vára programot másnapra időzítettük. Este Déván szálltunk meg, ahol betekinthettünk Böjte Csaba ferences szerzetes által alapított egyik gyermekotthon életébe, és ahol nagy örömmel fogadták az előzetesen összegyűjtött adományainkat.