Szakkörök, előkészítők 2021/2022
![]() |
|
![]() |
|
Vannak ötleteid?
Szeretsz kézműveskedni?
Szeretnéd hasznosan tölteni a szabadidődet?
Ha igen, a Diákvállalkozás szakkör Neked való!
Kedves gyerekek és kedves szülők!
Szeptember 19-én, csütörtökön 13:45-kor német szakkör indul a 4., 5. és 6. osztályosok számára!
Ha felkeltettem érdeklődésedet, találkozzunk szeptember 19-én!
Várlak szeretettel: Petra néni
Kedves gyerekek, kedves szülők!
Szeptember 24-én 13-14.30-ig francia szakkör indul 5. és 6. osztályosoknak!
Ha érdekel a francia életmód, ITT a helyed!
A foglalkozásokat tartja: Zongor Klára tanárnő
Találkozunk 24-én, kedden!
Iskolánk célkitűzése a tehetség minden összetevőjének erősítése, megalapozása első évfolyamtól kezdve. Ezek a faktorok a következők: átlag feletti általános képességek, az átlagot meghaladó speciális képességek, a kreativitás, és a feladat iránti elkötelezettség. Feladatunk továbbá a tehetségek felismerése, diagnosztizálása, mely magában foglalja ezen tanulók erős oldalának fejlesztését és gyenge oldalának feltérképezését, korrigálását.
Az iskolai életet úgy szervezzük, a helyi tantervet úgy alakítottuk ki, hogy minél szélesebb palettán legyen lehetőség a tehetség kibontakoztatására:
Versenyekre való felkészítésükre szakkörökön, házi versenyeken, illetve az egyéni foglalkozásra szánt órakeret terhére van lehetőség. Az idegen nyelv tantárgyak magasabb óraszámú oktatása a jó képességű, motivált tanulók számára ütemesebb haladást, elmélyültebb, intenzívebb munkát tesz lehetővé.
Az egyéni képességek minél jobb kibontakoztatása nem csak a tehetséges tanulók gondozását jelenti, hanem a gyengébben teljesítő tanulók felzárkóztatását is.
A felzárkóztatás alapvető célja:
1-4. évfolyamon az egyes tantárgyakból gyengébb teljesítményt nyújtó tanulók képességeinek fejlesztésére osztályonként heti 1-2 óra foglalkozást szervezünk. Felső tagozaton matematika, valamint magyar nyelv és irodalom tantárgyból biztosítunk a kompetenciamérésen alul teljesítő tanulóinknak felzárkóztató foglalkozásokat.
Iskolánkban azoknak a tanulóknak, akik lemorzsolódással veszélyeztettek, egyéni fejlesztést, felzárkóztató (visszazárkóztató) programot biztosítunk. Az osztályfőnökök, szaktanárok az intézményben kialakított jelzőrendszernek megfelelően folyamatosan figyelemmel kísérik a tanulók teljesítményét és jelzik a problémákat.
Iskolánkban sajátos nevelésű igényű (SNI) valamint beilleszkedési, tanulás, magatartási (BTM) nehézségekkel küzdő gyermekek fejlesztése is folyik. Az SNI-s tanulók ellátását utazó gyógypedagógusok, míg a BTM-es tanulókét iskolánk fejlesztő pedagógusai végzik.
Molnárné Staub Ildikó
A táblázat tartalmazza az iskolában működő szakköröket, műhelyeket és előkészítőket. Az adott foglalkozásra kattintva, képekkel illusztrál részletes leírást található.
TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY | SZAKKÖR | ELŐKÉSZÍTŐ |
Művészeti műhelyek (Art-i-csóka és Kökény-kék) | Magyar nyelvi előkészítő | |
Bábszakkör
(idén nem indult)
|
||
Zenei tehetséggondozó műhely | ||
|
||
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|